Dla rodziców

- Skład Rady Rodziców

- Szkolny zestaw podręczników i materiałów ćwiczeniowych obowiązujący w roku szkolnym 2022-2023

- Wyprawka dla oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2022/2023

 


Rozkład dnia

 

 Godziny lekcyjne

 

          lekcja pierwsza                    
8.00-8.45
          lekcja druga
8.50-9.35

 

          lekcja trzecia

              

 9.45-10.30

          lekcja czwarta  
10.35-11.20
          lekcja piąta
 
11.35-12.20

 

          lekcja szósta
12.35-13.20

 

          lekcja siódma
13.25-14.10

 

          lekcja ósma

 14.15-15.00

 

          lekcja dziewiąta

15.05-15.50

 

 


Godziny dowozów i odwozów  od 02.09.2021

 

Poranne:

          6:50     

Komaszewo

          7:05

Strzeszewo

          7:10

Wojciechowo     

    7:15 Maszewko Szkoła

          7:30

Bargędzino

          7:35

Roszczyce

          7:50

Kopaniewo

          7:52

Zdrzewno

          7:38

Maszewko Szkoła

 
Popołudniowe:

I odwóz

poniedziałek  wtorek  czwartek

II odwóz

1325

Maszewko Szkoła

1505

1326

Zdrzewno

1506

1328

Kopaniewo

1508

1341

Roszczyce

1521

1346

Bargędzino

1526

1403

Wojciechowo

1543

1408

Strzeszewo

1548

1418

Komaszewo

1558

I odwóz

środa

II odwóz

1325

Maszewko Szkoła

1555

1326

Zdrzewno

1556

1328

Kopaniewo

1558

1316

Roszczyce

1611

1341

Bargędzino

1616

1403

Wojciechowo

1633

1408

Strzeszewo

1638

1418

Komaszewo

1648

I odwóz

piątek

II odwóz

1230

Maszewko Szkoła

1505

1231

Zdrzewno

1506

1233

Kopaniewo

1508

1246

Roszczyce

1521

1251

Bargędzino

1526

1308

Wojciechowo

1543

1313

Strzeszewo

1548

1323

Komaszewo

1558

 

 


         
Przydział wychowawstw i klas

 

Oddział przedszkolny

Ewelina Sojda

Klasa I

Janina Blok

Klasa II

Anna Świderska

Klasa III

Mariola Karszna

Klasa IV

Danuta Szlaska

Klasa V

Elżbieta Mielewczyk

Klasa VI

Iwona Klich

Klasa VII

Iwona Stanuch

Klasa VIII

Izabela Brzeska

 

   


 

    NAJMILSZE OBOWIĄZKI RODZICÓW

 Mam dziecko w szkole i będę się starać zawsze pamiętać:

 

  • By pytać je codziennie, jak mu się powiodło w szkole.
  • Słuchać uważnie o czym mówi, kiedy ma problemy i śmiać się szczerze, kiedy jest rozradowane.
  • Cieszyć się ze wszystkich dobrych spraw, którymi ze mną się dzieli, martwić pomyłkami, pamiętając jednak, że każdy uczy się na błędach, że tylko z aktywnych działań czerpie się naukę życia - a więc będę zachęcać by szło do przodu, doświadczało, ponieważ w ten sposób czegoś się nauczy.
  • Wspólnie z nim prowadzić dziennik rodzinnych wydarzeń, omawiać bieżące sprawy i czytać głośno otrzymane listy.
  • Zachęcać je, by było sobą i oczekiwać od niego tego, co w nim najlepsze.
  • Przytulać je często, co najmniej raz dziennie, nawet jeżeli jest już duże.
  • Uważać za najwspanialsze dziecko w świecie, powiedzieć mu o tym i w ten sposób traktować.
  • Przyłączyć się do niego, kiedy czyta lub uczy się; uczyć się samemu wszystkiego co można zobaczyć, zrobić, osiągnąć i uświadomić sobie, że moje działanie przemawia bardziej niż to, co mówię, co nakazuję.
  • Nie krytykować! Zauważyć kiedy jest schludne, kiedy samo założyło czyste ubranie, nie trzaska drzwiami i ścisza radio.
  • Dać mu możliwości, by samo decydowało o wielu własnych sprawach - choćby o tym w co ma się ubrać.
  • Rozwiesić jego prace ręczne, rysunki, testy, wypracowania, bohaterów i fotografie - aby wszyscy w rodzinie cieszyli się nimi wspólnie; zatelefonować do dziadków, by opowiedzieć o jego ostatnim osiągnięciu.
  • Często pytać jego nauczycieli i trenera jak sobie radzi w szkole i w drużynie.
  • Zgłosić się, kiedy trzeba pomóc w szkole i w tym utwierdzać je w przekonaniu, że jego szkoła, nauka są ważną sprawą i dla mnie.
  • Zapomnieć o zmartwieniach i niepokojach osoby dorosłej, odprężyć się i cieszyć jego dzieciństwem, pamiętając, że szybko mijają te lata kiedy ono jest małym dzieckiem.
  • Udzielać mu często pochwał, każdego dnia powiedzieć coś miłego.
  • Dzielić się z nim tym, co jest dla mnie ważne.
  • Czasami wyłączać telewizor po to, by z nim pomówić; zawsze rozmawiać podczas obiadu, przed pójściem dziecka spać.
  • Stworzyć mu sytuację, by czuło się pomocne w domu, by pomagało w gotowaniu, myciu naczyń, sprzątaniu, aby rozumiało, że jego obecność jest potrzebna i że na niego liczymy.
  • Czekać cierpliwie, aż skończy rozpoczęte zajęcie - może być dzieckiem powolnym, długo myślącym.
  • Pamiętać, że jestem jedną z ważniejszych osób w jego życiu, że moje cechy, mój charakter są dla niego wzorem, które może potem naśladować.
  • Zawsze mieć w pamięci, że razem idziemy przez życie i że moje dziecko jest dla mnie unikalnym darem od Boga.

 

 
Wersja dla niedowidzących - włącz Wersja dla niedowidzących - wyłącz
BIP Deklaracja dostępności

Jadłospis na CZWARTEK:

Pieczeń rzymska w sosie własnym 100g/90ml, surówka z buraczków 120g, ziemniaki z koperkiem 200g, kompot owocowy lub woda z cytryną 200ml



Licznik odwiedzin:
Wszystkich: 1 613 559
Wczoraj: 267
Dzisiaj: 81
Online: 2
wcag 2.0
Ta strona może korzystać z Cookies.
OK, rozumiem