Dla rodziców

- Skład Rady Rodziców

- Szkolny zestaw podręczników i materiałów ćwiczeniowych obowiązujący w roku szkolnym 2020-2021

- Wykaz podręczników i materiałów ćwiczeniowych obowiązujących w roku szkolnym 2020/2021, które zakupują rodzice/prawni opiekunowie

 


Rozkład dnia

 

 

Godziny lekcyjne

 

          lekcja pierwsza                     745 - 830
          lekcja druga 835 - 920
          lekcja trzecia 925 - 1010                  
          lekcja czwarta 1015 - 1100
          lekcja piąta 1120 - 1205
          lekcja szósta 1225- 1310
          lekcja siódma 1315 - 1400
          lekcja ósma 1405- 1450

 


Godziny dowozów

 

Poranne:

          700              Komaszewo
          710 Strzeszewo
          715 Wojciechowo               
          722 Gąska
          732 Bargędzino
          737 Roszczyce
          740 Nieznachowo
          750 Kopaniewo
          752 Zdrzewno
          753 Maszewko Szkoła

 
Popołudniowe:

 

I odwóz   II odwóz
       1315   Maszewko Szkoła 1455 
       1316   Zdrzewno 1456
       1318   Kopaniewo 1458
       1328  Nieznachowo 1508
       1331   Roszczyce 1511
       1336   Bargędzino 1516
       1346   Gąska 1526
       1353   Wojciechowo 1533
       1358   Strzeszewo 1538
       1408  Komaszewo 1548

 

Piątkowy I odwóz

 

       1205   Maszewko Szkoła
       1206   Zdrzewno
       1208   Kopaniewo
       1218  Nieznachowo
       1221   Roszczyce
       1226   Bargędzino
       1236   Gąska
       1243   Wojciechowo
       1248   Strzeszewo
       1358  Komaszewo

 


         
Przydział wychowawstw i klas

 

Oddział przedszkolny

Anna Świderska

Klasa I

Mariola Karszna

Klasa II

Ewelina Sojda

Klasa III

Janina Blok

Klasa IV

Iwona Klich

Klasa V

Iwona Stanuch

Klasa VI

Izabela Brzeska

Klasa VII

Bogusław Kotlarz

Klasa VIII

Danuta Szlaska

 

   


 

       

NAJMILSZE OBOWIĄZKI RODZICÓW

 

Mam dziecko w szkole i będę się starać zawsze pamiętać:

 

  • By pytać je codziennie, jak mu się powiodło w szkole.
  • Słuchać uważnie o czym mówi, kiedy ma problemy i śmiać się szczerze, kiedy jest rozradowane.
  • Cieszyć się ze wszystkich dobrych spraw, którymi ze mną się dzieli, martwić pomyłkami, pamiętając jednak, że każdy uczy się na błędach, że tylko z aktywnych działań czerpie się naukę życia - a więc będę zachęcać by szło do przodu, doświadczało, ponieważ w ten sposób czegoś się nauczy.
  • Wspólnie z nim prowadzić dziennik rodzinnych wydarzeń, omawiać bieżące sprawy i czytać głośno otrzymane listy.
  • Zachęcać je, by było sobą i oczekiwać od niego tego, co w nim najlepsze.
  • Przytulać je często, co najmniej raz dziennie, nawet jeżeli jest już duże.
  • Uważać za najwspanialsze dziecko w świecie, powiedzieć mu o tym i w ten sposób traktować.
  • Przyłączyć się do niego, kiedy czyta lub uczy się; uczyć się samemu wszystkiego co można zobaczyć, zrobić, osiągnąć i uświadomić sobie, że moje działanie przemawia bardziej niż to, co mówię, co nakazuję.
  • Nie krytykować! Zauważyć kiedy jest schludne, kiedy samo założyło czyste ubranie, nie trzaska drzwiami i ścisza radio.
  • Dać mu możliwości, by samo decydowało o wielu własnych sprawach - choćby o tym w co ma się ubrać.
  • Rozwiesić jego prace ręczne, rysunki, testy, wypracowania, bohaterów i fotografie - aby wszyscy w rodzinie cieszyli się nimi wspólnie; zatelefonować do dziadków, by opowiedzieć o jego ostatnim osiągnięciu.
  • Często pytać jego nauczycieli i trenera jak sobie radzi w szkole i w drużynie.
  • Zgłosić się, kiedy trzeba pomóc w szkole i w tym utwierdzać je w przekonaniu, że jego szkoła, nauka są ważną sprawą i dla mnie.
  • Zapomnieć o zmartwieniach i niepokojach osoby dorosłej, odprężyć się i cieszyć jego dzieciństwem, pamiętając, że szybko mijają te lata kiedy ono jest małym dzieckiem.
  • Udzielać mu często pochwał, każdego dnia powiedzieć coś miłego.
  • Dzielić się z nim tym, co jest dla mnie ważne.
  • Czasami wyłączać telewizor po to, by z nim pomówić; zawsze rozmawiać podczas obiadu, przed pójściem dziecka spać.
  • Stworzyć mu sytuację, by czuło się pomocne w domu, by pomagało w gotowaniu, myciu naczyń, sprzątaniu, aby rozumiało, że jego obecność jest potrzebna i że na niego liczymy.
  • Czekać cierpliwie, aż skończy rozpoczęte zajęcie - może być dzieckiem powolnym, długo myślącym.
  • Pamiętać, że jestem jedną z ważniejszych osób w jego życiu, że moje cechy, mój charakter są dla niego wzorem, które może potem naśladować.
  • Zawsze mieć w pamięci, że razem idziemy przez życie i że moje dziecko jest dla mnie unikalnym darem od Boga.

 

 
Wersja dla niedowidzących - włącz Wersja dla niedowidzących - wyłącz
BIP Deklaracja dostępności

Jadłospis na PONIEDZIAŁEK:

Zupa brokułowa 300ml, potrawka z piersi kurczaka z ryżem 200g/150g, kompot z mieszanki owocowej lub woda z cytryną 200ml



Licznik odwiedzin:
Wszystkich: 1 201 675
Wczoraj: 587
Dzisiaj: 327
Online: 4
wcag 2.0
Ta strona może korzystać z Cookies.
OK, rozumiem