Dla rodziców
- Skład Rady Rodziców
- Szkolny zestaw podręczników i materiałów ćwiczeniowych obowiązujący w roku szkolnym 2022-2023
- Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
- Wyprawka dla oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2022/2023
Rozkład dnia
Godziny lekcyjne
lekcja pierwsza |
|
lekcja druga |
|
lekcja trzecia |
9.45-10.30
|
lekcja czwarta |
|
lekcja piąta |
|
lekcja szósta |
|
lekcja siódma |
|
lekcja ósma |
14.15-15.00
|
lekcja dziewiąta |
15.05-15.50
|
Godziny dowozów i odwozów od 02.09.2022r.
Poranne:
6:50
|
Komaszewo
|
7:05
|
Strzeszewo
|
7:10
|
Wojciechowo
|
7:15 |
Maszewko Szkoła |
7:30
|
Bargędzino
|
7:35
|
Roszczyce
|
7:50
|
Kopaniewo
|
7:52
|
Zdrzewno
|
7:38
|
Maszewko Szkoła
|
Popołudniowe:
I odwóz
|
poniedziałek wtorek czwartek
|
II odwóz
|
1325
|
Maszewko Szkoła
|
1505
|
1326
|
Zdrzewno
|
1506
|
1328
|
Kopaniewo
|
1508
|
1341
|
Roszczyce
|
1521
|
1346
|
Bargędzino
|
1526
|
1403
|
Wojciechowo
|
1543
|
1408
|
Strzeszewo
|
1548
|
1418
|
Komaszewo
|
1558
|
I odwóz
|
środa
|
II odwóz
|
1325
|
Maszewko Szkoła
|
1555
|
1326
|
Zdrzewno
|
1556
|
1328
|
Kopaniewo
|
1558
|
1316
|
Roszczyce
|
1611
|
1341
|
Bargędzino
|
1616
|
1403
|
Wojciechowo
|
1633
|
1408
|
Strzeszewo
|
1638
|
1418
|
Komaszewo
|
1648
|
I odwóz
|
piątek
|
II odwóz
|
1230
|
Maszewko Szkoła
|
1505
|
1231
|
Zdrzewno
|
1506
|
1233
|
Kopaniewo
|
1508
|
1246
|
Roszczyce
|
1521
|
1251
|
Bargędzino
|
1526
|
1308
|
Wojciechowo
|
1543
|
1313
|
Strzeszewo
|
1548
|
1323
|
Komaszewo
|
1558
|
|
Przydział wychowawstw i klas
Oddział przedszkolny
|
Ewelina Sojda |
Klasa I
|
Janina Blok |
Klasa II
|
Anna Świderska |
Klasa III
|
Mariola Karszna |
Klasa IV
|
Danuta Szlaska |
Klasa V
|
Elżbieta Mielewczyk |
Klasa VI
|
Iwona Klich |
Klasa VII
|
Iwona Stanuch |
Klasa VIII
|
Izabela Brzeska |
NAJMILSZE OBOWIĄZKI RODZICÓW
Mam dziecko w szkole i będę się starać zawsze pamiętać:
- By pytać je codziennie, jak mu się powiodło w szkole.
- Słuchać uważnie o czym mówi, kiedy ma problemy i śmiać się szczerze, kiedy jest rozradowane.
- Cieszyć się ze wszystkich dobrych spraw, którymi ze mną się dzieli, martwić pomyłkami, pamiętając jednak, że każdy uczy się na błędach, że tylko z aktywnych działań czerpie się naukę życia - a więc będę zachęcać by szło do przodu, doświadczało, ponieważ w ten sposób czegoś się nauczy.
- Wspólnie z nim prowadzić dziennik rodzinnych wydarzeń, omawiać bieżące sprawy i czytać głośno otrzymane listy.
- Zachęcać je, by było sobą i oczekiwać od niego tego, co w nim najlepsze.
- Przytulać je często, co najmniej raz dziennie, nawet jeżeli jest już duże.
- Uważać za najwspanialsze dziecko w świecie, powiedzieć mu o tym i w ten sposób traktować.
- Przyłączyć się do niego, kiedy czyta lub uczy się; uczyć się samemu wszystkiego co można zobaczyć, zrobić, osiągnąć i uświadomić sobie, że moje działanie przemawia bardziej niż to, co mówię, co nakazuję.
- Nie krytykować! Zauważyć kiedy jest schludne, kiedy samo założyło czyste ubranie, nie trzaska drzwiami i ścisza radio.
- Dać mu możliwości, by samo decydowało o wielu własnych sprawach - choćby o tym w co ma się ubrać.
- Rozwiesić jego prace ręczne, rysunki, testy, wypracowania, bohaterów i fotografie - aby wszyscy w rodzinie cieszyli się nimi wspólnie; zatelefonować do dziadków, by opowiedzieć o jego ostatnim osiągnięciu.
- Często pytać jego nauczycieli i trenera jak sobie radzi w szkole i w drużynie.
- Zgłosić się, kiedy trzeba pomóc w szkole i w tym utwierdzać je w przekonaniu, że jego szkoła, nauka są ważną sprawą i dla mnie.
- Zapomnieć o zmartwieniach i niepokojach osoby dorosłej, odprężyć się i cieszyć jego dzieciństwem, pamiętając, że szybko mijają te lata kiedy ono jest małym dzieckiem.
- Udzielać mu często pochwał, każdego dnia powiedzieć coś miłego.
- Dzielić się z nim tym, co jest dla mnie ważne.
- Czasami wyłączać telewizor po to, by z nim pomówić; zawsze rozmawiać podczas obiadu, przed pójściem dziecka spać.
- Stworzyć mu sytuację, by czuło się pomocne w domu, by pomagało w gotowaniu, myciu naczyń, sprzątaniu, aby rozumiało, że jego obecność jest potrzebna i że na niego liczymy.
- Czekać cierpliwie, aż skończy rozpoczęte zajęcie - może być dzieckiem powolnym, długo myślącym.
- Pamiętać, że jestem jedną z ważniejszych osób w jego życiu, że moje cechy, mój charakter są dla niego wzorem, które może potem naśladować.
- Zawsze mieć w pamięci, że razem idziemy przez życie i że moje dziecko jest dla mnie unikalnym darem od Boga.